FANDOM

Jakie umiejętności dostarcza nam ścieżka państwa?Edytuj

Podstawowe umiejętności:

  • Studia nad urzędami państwowymi
  • Wstęp do Historii.

Zaawansowane umiejętności:

  • Kupiectwo:
    • Blokada na 75% bez znajomości Studia nad urzędami państwowymi na poziomie minimum 20%.

  • Mechanizmy poboru podatków:
    • Blokada na 1% bez znajomości Studia nad urzędami państwowymi.
    • Blokada na 30% bez znajomości Studia nad urzędami państwowymi i Wstęp do historii.

  • Techniki porozumiewania:
  • Podstawy Prawa:

Co to są Punkty Urzędu?Edytuj

Punkty Urzędu to inaczej PU, są one niezbędne do funkcjonowania miast oraz powiatów.

Punkty urzędu mogą być produkowane przez osoby, które mają 100% w odpowiedniej dziedzinie ścieżki państwo.

Aby sprawdzić jakie można produkować punkty urzędu należy wejść do zakładki Moje obowiązki w zakładce Ja:

Panstwoa

Jakie są Punkty Urzędu?Edytuj

Wyróżniamy następujące rodzaje punktów urzędu:

  • Punkty Urzędu w dziedzinie Rządów - PR - 10 punktów dziennie dostarcza 100% w dziedzinie Studia nad urzędami państwowymi.
  • Punkty Urzędu w dziedzinie Finansów - PF - 10 punktów dziennie dostarcza 100% w dziedzinie Mechanizmy poboru podatków.
  • Punkty Urzędu w dziedzinie Prawa - PP - 10 punktów dziennie dostarcza 100% w dziedzinie Podstawy Prawa.
  • Punkty Urzędu w dziedzinie Kontaktów- PK - 10 punktów dziennie dostarcza 100% w dziedzinie Techniki porozumiewania.
  • Punkty Urzędu w dziedzinie Handlu - PH - 10 punktów dziennie dostarcza 100% w dziedzinie Kupiectwo.

UWAGA: codziennie dodatkowo dostajemy 10 punktów w losowo wybranej dziedzinie.

Krisss

Więcej z Fandomu

Losowa wiki